2017. január 8., vasárnap

Fun Lacquer - Tiara

Scroll down for english version

A Fun Lacquer 2017-es újévi kollekciójából két lakkba szerettem bele: Tiara és Magic Stone. Ebben a bejegyzésben a Tiara-t mutatom meg nektek, a végére pedig egy nailart is jöhet.:)

Tehát a Tiara egy világos, pasztel rózsaszín lakk, enyhe szórt holoval, ami tényleg annyira enyhe, hogy alig látszik. Igen, mivel igazi holo-mániás vagyok, ezért jobban örültem volna, ha erősebben holozik, de ez a szín - ez gyönyörű!!!:) Maximum legközelebb feldobom egy kis Fairydust-al a China Glaze-től.

A lakk két rétegben nagyon szépen fed, egy réteg fedőlakkot használtam.







És akkor egy összehasonlítás a Fun Lacquer Jem lakkjával, amivel a lentebb található nailart-ot is készítettem:

15942684_10212062059850578_612521053_o.jpg

Hogy kicsit feldobjam a lakkot - mert ugye én ritkán hordok egy lakkot csak úgy magában -, a Whats Up Nails-től a Stiletto Stencil-t használtam a minták kialakítására.







A Tiara és a Whats Up Nails sablon elérhetőek a Nailland Magyarországnál. A Jem sajnos itthon nem kapható, de a Rainbow Connection-től rendelhető meg.

English version

I fell in love with 2 polishes from the new year's collection of Fun lacquer: Tiara and Magic Stone. I will show you Tiara in this post.

So Tiara is a bright, pastel pink polish with subtle scattered holo which is so subtle that it can be barely seen... Since I'm a real holo-sexual I would be happier with more holo, but this colour is so beautiful!:) Next time maybe I will apply Fairy dust from China Glaze above it.

Tiara is perfectly opaque in 2 coats, I applied one coat of top coat above it.

Please see the pictures above.

You can also find above a comparison with Fun Lacquer Jem which I used to prepare a nailart.

I rarely wear a nailpolish in itself, so I used now Stiletto Stencils from Whats Up Nails to prepare the nailart.

Tiara and the Stiletto Stencils are both available at Nailland Hungary. Jem is a store exclusive polish from Rainbow Connection so cannot be bought in Hungary, but you can order it from there.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése