2017. február 2., csütörtök

Picture Polish swatch challenge

Scroll down for english version

Az ausztrál Picture Polish egyértelműen a kedvenc körmölakk márkám. Tőlük vettem az első két indie lakkomat - Ocean és Lizzie -, és jelenleg pontosan 31 lakkom van tőlük. Na jó 30, ha nem számítjuk azt az egyet, ami valamiért beszáradt, pedig rendesen le volt zárva. >:C

A Lizzie-től egyébként időközben megszabadultam, mert rájöttem, hogy nekem ő túl egyszerű. Sokat változott az ízlésem, és a nude lakkokat nem nagyon tudom elviselni magamon, mostmár a minél feltűnőbb, annál jobb elvet vallom.:) De az Ocean a mai napig megvan, mert a kék a kedvenc színem, ha 50 kék lakkom nincs, akkor egy sem...

Na de visszatérve a mai témához - a Picture Polish gyakran hirdet különféle versenyeket Instagramon, ilyen volt nemrég az a swatch challenge, amelynek lényege annyi volt, hogy a megadott három témából kellett egyet választani, lakkozni egy PP lakkal és ezt lefotózni. A témák a következők voltak:
  • Selfie

  • Virágok

  • Kisállatok
Én a virágokat választottam és ehhez a sarki virágostól beszereztem egy kis cserepes virágot. A lakkot igazából csak utólag választottam ki, amikor már láttam, mi illik a virág színéhez, így esett a választás a Spring-re. Na meg persze abból a szempontból is tökéletes volt, hogy már nagyon várom a tavaszt, egyszerűen semmit nem utálok jobban a télnél.

Ezen kívül még megkértem egy barátnőmet, aki szeret fotózni és van egy jó kis fényképezőgépe is, hogy készítsen nekem pár képet. Ezt azért éreztem fontosnak, mert én úgy vettem észre, hogy a Picture Polish nem oszt meg nem tökéletes, szinte műtermi fotókon kívül mást, legyen akármilyen jó is a manikűr. Na de mindegy, ez csak egy személyes észrevétel, ez a lakkok minőségén nem változtat.:) A lényeg, hogy ezért kértem meg Kriszta barátnőmet a fotó készítésére, mert úgy éreztem, hogy enélkül esélyem sem lenne a versenyben. A legelső kép az egyébként, amivel indultam.

És akkor jöjjenek a képek.






Közben kiderültek amúgy az eredmények, nem nyertem a kategóriámban, mondjuk nem is fűztem hozzá nagy reményeket, mert nagyon sok gyönyörű kép volt.:) De ettől függetlenül örülök, hogy készítettünk ilyen képeket, mert nagyon tetszenek.

English version

The australian Picture Polish is my all time favourite brand. I bought my first 2 indie lacquers from them - it was Ocean and Lizzie. Currently I have 31 PP polishes or 30 if we take out the one which dried out recently.>:C

In the meantime I got rid of Lizzie, I realized it's just too simple for me. My taste has changed a lot and I can't really take a nude polish on me, for me the more conspicuous the polish is, the better!:) I still have Ocean though, because blue is my favourite colour and I'm sure I have around 50 blue lacquers...

But coming back to the topic - Picture Polish often announces challanges on Instagram like the latest swatch challenge. We could choose from 3 themes and had to pick a PP polish and take a photo. The 3 themes were the following:
  • Selfie

  • Flowers

  • Pets
I chose the second and bought a cute pot of flower in the shop at the corner. I only chose the polish colour after I bought the flower, that's how I ended up with Spring. It was also a perfect choice for me because that's my favourite season and I'm really looking forward to it because I hate winter!!!

And I asked a friend of mine who likes photography and has a great machine to shoot a few photos. I felt it's important, because as I noticed PP only shares perfect, professional photos. Anyway, still the quality of the PP polishes are great.:) But basically that's why I asked my friend to take some photos otherwise I wouldn't have any chance. Actually it's the first picture which I used in the challenge.






In the meantime the results are out and I did not win, but to be honest I did not even expect it, because there were beautiful photos taken.:) Still I'm really happy we took these pics because I think they are quite nice.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése